Teamleider
Customer Care

Krijg jij energie van tevreden klanten en het coachen van het Customer Care team? Ben je daarnaast resultaatgericht en heb je een commerciële instelling? Start dan als Teamleider Customer Care bij FinancialLease.nl!

Samen met jouw team zorg je ervoor dat onze klanten met een glimlach zaken met ons doen en positief verrast zijn over onze uitstekende dienstverlening met een hoge klanttevredenheid als gevolg.

 

✔ Professionele werksfeer met informele omgangsvormen;
✔ De verantwoordelijkheid om jouw eigen afdeling op te zetten;
✔ Werken bij het leukste leasebedrijf van Nederland.

Wij zijn FinancialLease.nl, een onafhankelijke partij die ondernemers helpt bij het vinden van hun ideale auto, autobedrijven helpt bij de verkoop van hun voorraad en banken ondersteunt bij het verstrekken van financieringen. Als teamleider Customer Care zorg jij ervoor dat de eerste ervaring van de ondernemer met ons bedrijf een succes wordt! Daarnaast breng jij onze Customer Care afdeling naar een hoger niveau waardoor aanvragen van ondernemers concrete warme leads worden. Je bent onder andere verantwoordelijk voor:

  • Het starten van onze Customer Care afdeling;
  • Het coachen van een team, op dit moment bestaande uit vier medewerkers. Hier hoort ook het inwerken van nieuwe teamleden, beoordelen en verder ontwikkelen van jouw team bij;
  • In behandeling nemen en oplossen van de meer complexe en specialistische cases;
  • Je wordt eigenaar van het klachten- en escalatieproces binnen onze organisatie en zorgt ervoor dat er altijd een correcte en tijdige oplossing komt richting de klant. Je schakelt daarin met de verschillende afdelingen binnen FinancialLease.nl;
  • Daarnaast voer je verbeteringen door en zorg je ervoor dat richtlijnen, kennismanagement en correspondentie in deze processen up-to-date blijven.

Wij zijn een jonge, snelgroeiende club en werken in een nieuw, ruim en hip kantoorpand vlakbij het station van Maarssen. Bij FinancialLease.nl werken we hard. Maar dat betekent niet dat er geen ruimte is voor ontspanning en gezellige uitjes! Zo vind je in ons eigen Grand Café naast dartborden en een tafelvoetbaltafel, ook F1 PlaySeats en een eigen biertap. Elke vrijdagmiddag sluiten we de week goed af met een vrijdagmiddagborrel. Elke drie maanden pakken we breed uit met een kwartaalfeest, ontbijten we met kerst in onze meest foute kersttrui en proosten we in januari op het nieuwe jaar.

Wat verwachten we van jou?

  • Je bent klantgericht en tegelijkertijd commercieel ingesteld. Je luistert goed en denkt mee met de ondernemer en zorgt ervoor dat de ondernemer een warme lead wordt voor onze salesafdeling;
  • Je kan goed samenwerken en komt met vernieuwende oplossingen bij uitdagingen;
  • Je hebt, uiteraard, uitstekende communicatieve vaardigheden en weet dit ook over te brengen aan anderen;
  • Je bent een aanpakker, barst van de energie en je bent stressbestendig;
  • Jij bepaalt de KPI’s voor de afdeling waarbij de Customer Care afdeling nog meer geoptimaliseerd wordt zodat er een hogere NPS score behaald wordt;
  • Je hebt ervaring als Customer Care agent of specialist en met die ervaring kan jij een team coachen om de beste resultaten te halen;
  • Je hebt ervaring met het beheren van communicatiekanalen zoals live chat, WhatsApp, sms en e-mail.

Verder…

  • Heb je minimaal 5 jaar ervaring als senior customer service medewerker of teamleider binnen een commerciële organisatie;
  • Heb je aantoonbaar hbo werk- en denkniveau;
  • Ben je gedreven en heb je 100% doorzettingsvermogen;
  • Is het een pré als je ervaring hebt met ticketingsystemen.

Wij bieden…

  • Een marktconform salaris;
  • Een premievrij pensioen;
  • Werken binnen een professionele platte organisatie met een informele bedrijfscultuur waar waarde wordt gehecht aan plezier hebben op de werkvloer;
  • Jonge, energieke collega’s en een omgeving die constant bezig is met groei;
  • Een functie waarin je jezelf en jouw team ongelimiteerd kan ontwikkelen;
  • Een hoop gezellige borrels en ieder kwartaal een legendarisch etentje;
  • Jaarlijkse stedentrip.

Solliciteer direct via onderstaand formulier!

Liever wat meer informatie voor je solliciteert? Neem contact op met Lucas via 06 55 133 532 of mail naar personeelszaken@financiallease.nl.

 

Zodra je wordt uitgenodigd voor een gesprek, kan er gevraagd worden naar een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG). Dit is een verklaring waaruit blijkt dat jouw gedrag in het verleden geen bezwaar vormt voor het vervullen van een specifieke taak of functie binnen onze organisatie.


Ik ga akkoord met de privacyvoorwaarden
Klik hier voor de privacyencookieverklaring

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.