Executive Assistant
- Op locatie
- Maarssen, Utrecht, Nederland
- € 3.300 - € 5.000 per maand
- Staf
Functieomschrijving
Ben jij een pro in organiseren, hou je van afwisseling en heb je een scherp oog voor detail? Wil je de rechterhand zijn van de directie in een dynamische organisatie? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
Als Executive Assistant ben jij dé steunpilaar van drie van onze directieleden Dimitri, Jurriën en Sidney. Je zorgt dat hun dagen soepel verlopen, houdt complexe agenda’s strak in de hand, plant en bereidt vergaderingen voor en coördineert speciale projecten. Jij regelt de correspondentie, beheert belangrijke dossiers en ondersteunt bij budgetzaken. Ook ben je het aanspreekpunt voor interne communicatie tussen de directie en de rest van het bedrijf én zorg je voor een warm welkom van gasten. Met jou aan boord loopt alles op rolletjes.
Vereisten
Wat bieden wij?
- Een cruciale plek in een snelgroeiend bedrijf waar jouw werk echt impact maakt.
- Meer dan voldoende uitdagingen om je verder te ontwikkelen;
- Een bruto salaris tussen €3.500,- en €5.000,- per maand o.b.v. fulltime dienstverband, afhankelijk van kennis en ervaring.
- Een parttime functie voor 28 tot 36 uur per week.
Wie ben jij?
- Je houdt je hoofd koel, ook als er meerdere dingen tegelijkertijd gebeuren.
- Structuur? Daar draai jij je hand niet voor om.
- Je kan duidelijk communiceren, zowel mondeling als schriftelijk.
- Vertrouwelijke zaken blijven veilig bij jou.
- Je denkt vooruit en anticipeert op wat de directie nodig heeft.
Wat neem je mee?
- HBO-opleiding in een relevante richting.
- Minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare rol in een commerciële, MKB-omgeving, bij voorkeur op directieniveau.
- Je beheerst de Nederlandse taal perfect;
- Uitstekende kennis van MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint).
- Ervaring met projectmanagement is mooi meegenomen.
Als organisatie zijn we onderweg naar het verkrijgen van het 'Great Place To Work' certificaat. Vertrouwen, plezier en transparantie maakt https://lnkd.in/eYVrxaBQ een fijne plek om te werken. En dit merk je.
Kennismaken?
Ben jij klaar om écht van toegevoegde waarde zijn binnen en snelgroeiend en dynamisch bedrijf? Solliciteer dan nu direct of neem contact op met Imke Vis via imke.vis@financiallease.nl voor meer informatie!
of
Gelukt!
Leuk dat je hebt gesolliciteerd bij FinancialLease.nl. Onze recruiters gaan aan de slag en nemen binnen twee werkdagen contact met je op. Heb je in de tussentijd nog vragen? Stuur een mail naar recruitment@financiallease.nl of doe ons een belletje op 030 267 99 93 en vraag naar Mathijs of Neville.
Wist je dat?
Als organisatie zijn we onderweg naar het verkrijgen van het 'Great Place To Work' certificaat. Vertrouwen, plezier en transparantie maakt https://lnkd.in/eYVrxaBQ een fijne plek om te werken. En dit merk je.
