Overslaan naar content

CRM Marketeer - Marketing Automation

  • Hybride
    • Maarssen, Utrecht, Nederland
  • Marketing

Functieomschrijving

Wij zetten de nieuwe norm in de markt. On-demand leasen: binnen 4 minuten. Dit vraagt om een volledige transformatie in onze marketingstrategie.


Waar we voorheen sterk gericht waren op leadgeneratie en performance marketing, bouwen we nu aan een klantgerichte, datagedreven aanpak. Onze ambitie? Een data gedreven, hypergepersonaliseerde customer journey die ondernemers op het juiste moment, via het juiste kanaal, met de juiste boodschap bereikt. Als ervaren CRM Marketeer krijg jij de kans om een sleutelrol te spelen in deze transitie en de kracht van marketing automation en HubSpot optimaal te benutten.

 

Wat ga je doen?
Marketing automation-strategie ontwikkelen & implementeren met HubSpot.
Lead nurturing & customer journeys optimaliseren voor meer conversie, retentie en upsell.
Always-on campagnes opzetten die een continue stroom van leads (MQL’s en SQL’s) genereren.
Hypergepersonaliseerde campagnes ontwikkelen door slimme segmentatie en gedragsanalyse is samenwerking met de Data Marketeer.
Data-driven werken: meten, analyseren en continu verbeteren van campagnes.
✔ Samenwerken met content, data en performance teams om een 360° klantbeleving te realiseren.

Vereisten

Wat bieden wij jou?

  • Een hybride werkomgeving met flexibele werkmogelijkheden.

  • Een salaris passend bij jouw ervaring en premievrij pensioen.

  • Een strategische rol binnen een innovatieve en snelgroeiende organisatie.

  • Opleidingsbudget & volop doorgroeimogelijkheden om jouw expertise verder te ontwikkelen.

  • Een gezellig en ambitieus team met veel ruimte voor eigen initiatief, gezellige etentjes en onze jaarlijkse stedentrip.

Wat breng je mee?

  • HubSpot-expert: Je hebt minimaal 4 jaar ervaring met marketing automation en CRM, bij voorkeur in HubSpot Marketing Hub.

  • Strategisch & hands-on: Je denkt mee over de lange termijn, maar weet ook hoe je snel resultaten boekt.

  • Analytisch & data-driven: Je gebruikt data om slimme keuzes te maken en campagnes continu te optimaliseren.

  • Lead nurturing: Je hebt ervaring in het ontwikkelen van geautomatiseerde lead nurturing-programma’s om potentiële klanten door de trechter te begeleiden en de betrokkenheid te vergroten.

  • Stakeholdermanagement: Je bent gewend om met meerdere teams en klanten samen te werken en kunt helder communiceren in het Nederlands en bij voorkeur Engels.

  • SQL: Basiskennis voor geavanceerde marketing automation workflows.

 

Herken jij jezelf in dit profiel en wil je bijdragen aan de digitale transformatie van FinancialLease.nl? Laten we kennismaken!

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar